Στο πλαίσιο στήριξης των οικογενειών των μαθητών και μαθητριών μας θα πραγματοποιήσουμε δύο ομάδες συνάντησης με στόχο την ενδυνάμωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσα στην οικογένεια. Η πρώτη ομάδα συνάντησης θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις μας, στην Λεωφ. 62 Μαρτύρων 150 και η δεύτερη στις εγκαταστάσεις μας στην Αγία Βαρβάρα, Μονοφατσίου.
Τις ομάδες θα συντονίσει ο Κωστής Φλουρής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων και Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας με πολυετή εμπειρία στον συντονισμό ομάδων προσωπικής ανάπτυξης.
Κάποια από τα ερωτήματα που πιθανώς να μας απασχολήσουν είναι:
- Πώς μιλάμε στα παιδιά μας για να μας ακούνε;
- Πώς ακούμε τα παιδιά μας για να μας μιλάνε;
- Πώς αντιμετωπίζουμε τις μη αποδεκτές συμπεριφορές των παιδιών μας;
- Πώς διαχειριζόμαστε συγκρούσεις;
- Πώς δημιουργούμε ανθεκτικές σχέσεις με τα παιδιά μας;
- Πώς υποστηρίζουμε τα παιδιά μας να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η ψυχική ανθεκτικότητα ή λήψη απόφασης;
Οι ομάδες συνάντησης:
- Απευθύνονται σε γονείς, άτομα που ασκούν γονική μέριμνα σε μαθητές και μαθήτριες των φροντιστηρίων μας.
- Έχουν σκοπό να μοιραστούμε εμπειρίες και θα διερευνήσουμε τη δυναμική της αλληλεπίδρασης με τα παιδιά ώστε να αναγνωρίσουμε τις απαραίτητες δεξιότητες που χρειάζονται για να θεμελιώσουμε μια σχέση που προάγει το αίσθημα της υπευθυνότητας, της αυτονομίας, της αυτοπαρακίνησης, της συνεργασίας και του σεβασμού.
Η ομάδα συνάντησης 1, θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις μας στην Λεωφόρο 62 Μαρτύρων 150, το Σάββατο 12/11/2022 και θα διαρκέσει δύο ώρες 17:00-19:00.
Η ομάδα συνάντησης 2, θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις μας στην Αγία Βαρβάρα Μονοφατσίου, το Σάββατο 26/11/2022 και θα διαρκέσει δύο ώρες 17:00-19:00.
Η ομάδα συνάντησης 2, θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις μας στην Αγία Βαρβάρα Μονοφατσίου, το Σάββατο 26/11/2022 και θα διαρκέσει δύο ώρες 17:00-19:00.
Κλείσε θέση τώρα!
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα ενδιαφέροντος και κλείσε την θέση σου για την ομάδα συνάντησης που επιθυμείς να συμμετάσχεις. Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων για κάθε ομάδα είναι 25 άτομα.